pátek 26. listopadu 2010

Páteční tvoření


Tak jsem se zase minulý týden byla něčemu novému přiučit ... malování na hedvábí, tentokráte vitráž. Kočičku jsem malovala záměrně, protože Lukášek má jednu takovou moc oblíbenou rezavou "Čírku" v posteli. Tahle mu bude dělat parádu na okně.... teda až sundáme vánoční dekorace.

Krásný večer všem
Věrka

6 komentářů:

  1. Tedy Věruško, ta určitě mňouká! Tahle technika je mi zatím utajená, mám od loňska krásnou vitráž, kterou dělal náš Adam.
    Pohodový podvečer, zdravbím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Věru,
    tedy Ty jsi ale šikulka!!
    Ty techniky-mně neznámé :o)))
    Lukáškovi bude v pokojíčku dělat parádu.
    Krásný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Jé Věrko, tak to je náhoda! Já mám doma úplně stejnou kočičku. Dělala jsem ji vloni v jednom kurzu.

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko, ta je kouzelná! Lukášek bude mít v pokojíčku krásnou dekoraci.
    Pohodový víkend, Pavlína

    OdpovědětVymazat
  5. juu Vierka...tak malovanie na hodvab mam v plane sa naucit...len sa k tomu neviem dostat a hlavne nemam pevnu ruku, tak si to neviem dost predstavit ake by to vsetko bolo krivé :) ale tvoja micka je nadherna...taka, ze az mas chut si lahnut na ten jej vankusik :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Verko,malovani na hedvabi jsem nikdy nezkousela,vzdycky se mi to zdalo narocne. Ty jsi to ale zvladla bajecne,obrazek je moc hezky.Jaka nahoda,ja mam ten samy na okne,udelany se slupovacich barev :)) Preji krasny tyden,pa, Monika....

    OdpovědětVymazat