pátek 10. prosince 2010

Kalendáře k Mikuláši


Musím se vám tu taky pochlubit s nějakým tím "scrapem" když už ho mám v profilu popsaný jako svojí zálibu.  Mám teď ale nějak málo času, takže jsem opět využila možnosti a nakoupila již hotové aranže u Pst a doplnila jen fotečky. Vybrala jsem si aranže od Martynky, ale letos bylo to vybírání snad ještě těžší.

Tady vám posílám jen malou ukázku... obdarovaní měli myslím velkou radost, i když už podobné kalendáře dostali vloni.




A ještě tu musím moc poděkovat za včerejší "noční" svému muži... konečně mi to tady hraje co potřebuju :-) díky
Krásný adventní víkend
Věrka

4 komentáře:

  1. Vierka, super kalendar...ja som si takto spravila kalendar minuly rok... tento rok na to nejako nevysiel cas...Ale mate to krasne...:)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný kalendář... A nádherná fotka na úvodní straně!! Chodím k Vám ráda nakukovat, je z příspěvků cítit pohoda a dobrá nálada, děkuji!!:o)

    OdpovědětVymazat
  3. Věru, tvořila si krásně a ten materiál! Fotky jsou úžasné!
    Zdravím tebe i Lukáška!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. holky moc děkuji ... focení mě asi taky baví a s novou zrcadlovkou jsou ty fotky nějaké hezčí ...
    úvodní fotečka je z metra z Paříže... bylo to už k desáté večerní a bavil svýma pózama i lidi na protějším nástupišti :-)

    OdpovědětVymazat