středa 14. září 2011

Létání

V sobotu jsme časně ráno vyrazili směr letiště Bubovice. Taťka dostal od dcery a její rodinky k narozeninám dárek v podobě "pilotem na zkoušku". Veru nakonec nemohla dorazit, takže jsme společnost dělali jen my. Teda přesně řečeno já, vybavená veškerou technikou k dokumentaci, Luky se svými nejmilejšími plyšáky a Šimon v kočárku.
Letadlo bylo pro pilota a další 3 chlapy se měli střídat, jeden nedorazil, tudíž mohl letět chvilku jeden z nás. No hádejte kdo to asi byl.... Luky má další zážitek, myslím na celý život. I když tvrdil, že se mu chtělo blinkat :-)

 taťkova předletová příprava ....
 a teď doopravdy 
 Luky se zvířátky pozoruje odjezd od hangáru
 taťka "pilotuje"
 příprava ke startu

 a hurá je na zemi, to jsem ještě nevěděla co bude následovat ....
a tady si už taťka nese Lukyho do letadla ... a já čekala zda se vrátí nebo poletí ...
 nastupuje druhý pilot .... Luky letí!!!

No a jak myslíte že dopadla moje dokumentace. Fotek mám mraky... protože foťák je můj kamarád. Na kameře máme poslední přistání a jinak nic... a chudák Šíma .... vždycky když měla být nějaká akce a já potřebovala fotit nebo točit, měl buď hlad ... nebo řval. Takže super ... hrozná matka radši dokumentovala :-)

Mějte krásný večer a mnoho šťastných návratů.
Věrka

1 komentář:

  1. Věru, Šimonek ti to už určitě dávno odpustil! Nádherné fotky, musel to být zažitek.
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat