pondělí 31. října 2011

Hedvábná šála

Už dlouho jsem chtěla vyzkoušet techniku - sypaná batika a tak vznikla tahle hedvábná šálka pro Jindru.



Zkoušela jsem samozřejmě ještě další kousky, ale ty zatím nemám vyfocené, a je pravda, že na hedvábí se to nějak líp podařilo. Lukáš byl batikováním přímo okouzlen a tak jsem mu slíbila, že příště může barvit se mnou a z obarvené látky uděláme třeba polštářek nebo tašku.... tak jsem zvědavá, kdy se k tomu dostaneme :-)

Mějte pěkný poslední říjnový večer


Věrka

2 komentáře:

  1. Ahoj Věru,
    vůbec netuším, co to je sypaná batika,
    znám jen tu "normální" - když jsem si kdysi barvila trička...
    Šálka vypadá krásně!!
    Tak až budete s Lukáškem batikovat, tak nám to vyfoť!!!
    mějte se moc hezky :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Věru, je krásná! Mám sypaný šátek od našeho Adama a moc si ho považuji...
    Batika okouzlí asi každého, nejen Lukáška...to překvapení, co z toho vyleze :o)
    Pěkný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat