pondělí 5. prosince 2011

Keramická miska s jablíčkem

Hádejte... co to vlastně je ... na misku z titulku to moc nevypadá, že.


Ale jo, je to miska, vyrobená z keramiky,  pro kamarádku - k vánocům ... nebo prostě jen tak pro radost. Už je u své nové majitelky.



Protože jsem misku nechtěla darovat prázdnou nasušila jsem ještě s babiččinou pomocí (babička sušila na kamnech) křížaly z jablek a hrušek. Křížaly jsou schované v  bavlněných sáčcích ušitých z látky z Ikea a ozdobené ubrouskovou technikou.


Doufám, že ti to veledílo bude chvilku sloužit :-)

Věrka

4 komentáře:

  1. Milá Věru, tvoje keramika se mi líbí už dávno a moc vtipně a chutně :o) si dárek doplnila, ale jsem celá pryč z vašich andělíčků! Nádhera!
    Jsou úžasní!
    Přeju hezké dny a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko,
    díky. Snažila jsem se ...
    A z andílků jsem nadšená i já, ani jsem nečekala že budou tak povedení.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Věruško, keramická mistička úžasná, jablíčko jako ozdoba skvěle doplňuje. Šité andělky v jiném příspěvku taky úžasné. Také jsem se před časem zbláznila do keramiky, mrkni na můj nový blog margitkab.blogspot.com, třeba chytneš i inspiraci , třeba si někdy zkusíš i andělku keramickou, budu se těšit, ahoj Margita

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za návštěvu Margito, určitě se na tvůj blog moc ráda podívám. měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat