středa 25. dubna 2012

Prašná brána

Dneska jsem si s Lukášem udělala odpolední výlet do Prahy. Původně jsem měla v plánu nakupování, ale když jsem se ho v úterý večer ptala, jestli nechce jet se mnou - řekl že jo, ale že chce na nějaký výlet - třeba do "národnostního muzea". No tak to je bohužel zavřený, a tak jsem šla na internet hledat nějakou alternativu a zároveň překvapení.
Až v Praze se dozvěděl, že budu muset zdolat, tuhle nádheru.





Prašná brána - jedna z nejvýznamnějších památek středověké Prahy. Původně byla součástí městského opevnění. Prašná se jí říká protože v 17. století sloužila jako sklad střelného prachu.
A trocha technických údajů - výška 65 m, ochoz - 44 m a 186 schodů

Počasí se nám vydařilo a tady je pár fotek z vrcholu.








Krásný večer všem


Věrka

2 komentáře:

  1. Ty Věru, jste dobří! Pod ní jsem prošla milionkrát, nahoře jsem nebyla...
    Hezké fotky!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky Heli, no jo máme velké plány... a jinak to máme úplně stejně, dneska premiéra nahoře a dole - snad ani nepočítám :-)

      Vymazat