úterý 22. května 2012

Ocenění a trocha tvoření

Všechny vás moc zdravím,

venku je tak krásně, že většinu času trávíme venku a na psaní, nějak nezbývá čas.


Moc ráda bych poděkovala Emily a Věrce za milé ocenění mého blogu. Jsem moc ráda, že se vám u mě líbí a moc mě to potěšilo. Ráda bych toto ocenění poslala všem blogům, které navštěvuji.

A tady je ještě pár holčičích hadříčků, které jsem ušila naší kamarádce Fanynce. Z chlapů mi jde hlava kolem, takže bylo třeba trošku "růžové" parády.



A podle zpráv od maminky, sukýnka bodovala :-) takže třeba bude ještě další.
Mějte krásný zbytek večera


Věrka



1 komentář:

  1. Věru, tedy mě se moc líbí i ty šatičky! V tomhle typu vypadají malé holčičky naprosto kouzelně!
    Gratuluji k ocenění a přeji hezký den, pa Helena

    OdpovědětVymazat