úterý 1. května 2012

Šeřík

Krásný prvomájový podvečer,

teplota mi teď připadá, tak nějak přívětivá. A hlavně, děti konečně spí.... skoro :-) A já si ten 1. máj a líbání pod rozkvetlou třešní půjdu užít.


Nevím jak u vás, ale tady jsou třešně dávno ta tam, takže jsem si skočila se Šímou ulomit větvičku z plané jabloně a po cestě zpět jsme natrhali můj oblíbený šeřík. Parádu bude dělat na terase, společně s dokončenou dečkou - vlastně mojí první háčkovanou. Není dokonalá, ale mě se líbí a hlavně se mi líbí ta modrá.


Mějte krásný zbytek večera ... třeba se skleničkou bílého vína, stejně jako já. Na zdraví.
Věrka

8 komentářů:

  1. Ahoj Věrko, dečka se Ti moc povedla a ta modrá je nádherná.
    Hezké dny
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, od tebe mě pochvala obzvlášť těší. Tvoje prostírky jsou u nás stále na stole. Měj se krásně V.

      Vymazat
  2. Krásná dečka a milé zátiší se šeříkem.

    OdpovědětVymazat
  3. Věru, ta dečka je perfektní! Dokonale se vyjímá na tom venkovním stole, hrubší dřevo, silnější materiál, fakt super! Chystám se na venkovní prostírky z provázků.
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Vierka, nádherná práca. Modrá je ako kvet nezábudky (pomněnky). Ja si to počasie veľmi neužívam, dvakrát po sebe som chorá, takže žiadna sláva.
    Prajem krásne májové dni.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  5. Dečka se moc povedla!Jsem ráda,že jsem poznala tento blog,hned dávám do sledovaných a posílám ocenění:-)Krásný den Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, díky za ocenění... i za návštěvu.

      Helence i Emilce - díky za pochvalu.

      V.

      Vymazat