pátek 21. září 2012

Hruštičky

Nějak mi teď učarovala plsť. Je strašně jednoduché z ní něco vytvořit a parády to nadělá ...
Jsem tak nějak podzimně "nakažená" takže vytvářím - jablíčka, hrušky.

Tohle jsou závěsy na okno do kuchyně.


A tyhle hrušky, které mi připadají jak ty z pohádky Tři veteráni,  půjdou na špendlíky. Na sáčku budou vypadat určitě moc dobře, co myslíte.



Mějte se fajn

Věrka

10 komentářů:

  1. Páni, Věru, to tedy jedeš! Samé krásné kousky, jen se zakousnout :o)
    Moc se mi líbí i tvůj dárek pro Lenku, myslím, že měla obr radost!
    Hezké dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, díky za pochvalu - a většinou se u toho tvoření do nějakého ovoce zakusuju :-)
      měj hezký víkend V.

      Vymazat
  2. Moc pěkné a jednoduché, to mám nejraději.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Vieri, jednoduchý, krásny a milý a nápad. Nemá to chybu. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Verko,
    také ráda tvořím z plsti :-)
    Zrovna dneska jsme koukala, že si budu muset už objednat do zásoby .
    Díky za komentík, dárečky mi udělali ohromnou radost !
    A houbičky já také můžu !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, díky za návštěvu ... plsť je prima a je to hlavně rychlé.
      měj se fajn V.

      Vymazat
  5. Věruško, ty závěsy do okna jsou super a na sáčku budou hruštičky originální a stylové :-)) měj se moc krásně a omlouvám se že komentuji trochu opožděně....Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky za pochvalu. Myslím že až s hruškou na klopě vyrazím do vsi - místní babky padnou :-)
      měj pěkný den V.

      Vymazat