čtvrtek 20. září 2012

Podzimní výměna - dárek pro Lenku



Tak tohle je můj výtvor pro Lenku v rámci podzimní výměny. Její krásné fotky můžete obdivovat tady.
Leni jsem ráda, že jsem tě potěšila a už se moc těším na nějakou další výměnou akci, kterou určitě budeme pokračovat :-)
mějte krásný u nás slunečný den

Věrka

6 komentářů:

  1. Věru, jsem ráda, že jsi se zúčatnila a tvoření se ti líbilo. Znám jedno malé tajemství, ale o tom, až při zveřejnění Podzimní galerie.
    Prosím, pošli nám sem trochu sluníčka ... u nás mlha a zima ...brrrrrr
    Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru ... už se na tu podzimní galerii moc těším. Měj se fajn a ještě jednou díky za organizaci té podzimní. V.

      Vymazat
  2. Jo, jo, jo, to je moje, moje, moje :o) moc jsi mě, Věrko, potěšila, já takovéhle dárečky moc miluju! Už se taky těším na nějakou další výměnu, nepochybuju, že do vánoc určitě ještě aspoň jedna bude :o) krásný den! LenkaH.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo Leni, na další výměnu se taky moc těším - taky myslím že nějaká určitě bude :-)

      Vymazat