úterý 20. listopadu 2012

Nebeská pošta



Tak o víkendu jsme to konečně dodělali a kluci, teda spíš Lukáš může začít připravovat dopis pro Ježíška.
Schránka na tu "Nebeskou poštu" už máme hotovou, teď už zbývá jen pro ni nazdobit okno. Necháme to ale asi až na 1. adventní neděli momentálně se u nás stříhají jiné věci, ale dárky si už pro sebe i Šimona vybírá.

Pokud si chcete podobnou schránku s dětmi vyrobit, předlohu najdete na internetových stránkách Praktické ženy (Šikovná máma).

Mějte se pěkně

Věrka

12 komentářů:

  1. jú, to je supr, a krásné!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké - škoda, že už máme velké děti:-) Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky Zuzi - no jo čas letí... ale proč si nezahrát na Ježíška znovu :-)

      Vymazat
  3. Věrko, to se vám teda opravdu povedlo. Moc krásný!

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Kouzelné, Věru! Já jsem dostala dopis pro Ježíška mailem :o)
    Ale ty dětské, ty mám schované, to je jasné :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helčo, já taky posílám emailem, ale ty dětské pečlivě schovávám :-)
      V.

      Vymazat
  5. Věrko, moc hezká schránka! Určitě se z ní všechny dárky splní! Jinak zase u mě na blogu něco máš! Pohodový víkend! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adrianko, díky za pochvalu - no nevím u nás se občas i zlobí ... a tak asi úplně všechno nebude... a za 11 otázek díky, nějak jsem se s tím už poprala...
      V.

      Vymazat
  6. Věrko,
    schránka je moc povedená!
    Dovolila jsem si u mě na blogu ti předat 11, tak si jí prosím vyzvedni!
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko i tobě děkuji... za pochvalu a za tu 11.
      měj se krásně V.

      Vymazat