středa 26. prosince 2012

Předvánoční a vánoční čas


Měla jsem toho na poslední chvíli nějak moc - nejvíc mě zaměstnával kostým pro Lukáška a jeho kamarádku Verunku do školky na vánoční vystoupení - oba byli vrabčáci a tak jsem šila .....
Nakonec se dílo, myslím celkem povedlo a vystoupení bylo moc pěkné.

Po vrabcích byli v plánu nějaké hand made dárky (trocha šití, vaření a bižu).



A věřte tomu nebo ne 23.12. někdy kolem 22 hodiny jsem konečně dodělala ty závěsy do obýváku - takže k nám ten Ježíšek opravdu mohl přijít nadělovat.



Luky taky vyráběl pár dárků - tady jsou andílci z korkových zátek a taky musel se Šimonem odklízet sníh. Škoda že nám ten sníh nevydržel. Snad ještě nějaký napadne nebo si ho kluci užijí alespoň u babičky a dědy na Šumavě, necháme se překvapit. Zima vlastně teprve začala.

V sobotu měl Šimon svátek - a z dárků byl úplně mimo - takže jsem se moc těšila na Štědrý den a jeho vykulená očka. A na Ježíška se moc těšil u Lukášek - hlavně jestli dostane tu tašku do školy....


Kluci byli z dárků nadšení, Šimona  asi nejvíc zajímá Lukášův dárek - teď se u něj pěkně "perou", ale co vám budu povídat, všude to bude nejspíš podobné.

Mějte všichni krásný zbytek svátků - užívejte si vánoční pohodu, čerpejte síly na cokoliv a v novém roce vám přejeme všechno dobré

Věrka a kluci :-)

4 komentáře:

  1. Krásní vrabčáci Věruš!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to je krásný příspěvek - jste moc šikovní! Tvoje šití je úžasné a ti andílci se Lukáškovi moc povedli! A kluci, nějak hrozně rostou...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko no to mi povídej - hrozně to letí, a v lednu jdeme k zápisu do 1. třídy fakt mazec a ten druhej špunt - škoda mluvit :-)

      Vymazat