čtvrtek 13. června 2013

Na parádu

Závěs na čelenky, sponky a podobné ozdoby do hlavy. Doufám, že nové majitelce bude dobře sloužit.
Maminka (ryze to praktická žena) byla  velmi spokojená a už si u mě objednala další kousek. Jeden je pro Fanču parádnici prý málo. Inspirace zde.

A protože jsem nechtěla dávat "závěs" prázdný, ozdobila jsem nějaké obyčejné sponky látkovou kytkou a podle Adriany uháčkovala korunku.



A  tady jsou washi pásky, které jsem si objednala díky Olivce. Pásek není nikdy dost :-)





Mějte se krásně
Věrka

2 komentáře:

  1. Věru, kdepak tenhle nápad byl, když jsem každé ráno česala Terku. Nevím, jak to je možné, ale sponka byla vždycky jen jedna...docela by mě zajímalo, kde ta hromada těch druhých do páru je :o) Pochopitelně krásná práce! A ta korunka, ta tedy je!
    Moc tě zdravím, děkuji za mail a vůbec...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ty pásky vypadají skvělel, to je něco pro mé dcerky.

    OdpovědětVymazat