středa 24. července 2013

Kabelka

Tak aby bylo jasno, za tuhle kabelku, může můj muž.  Při poslední návštěvě Fanynky jsem se ptala, co že jí to mám ušít příště (právě jsem jí předávala tuhle kabelku) a můj drahý byl u toho. A hned, že má jít Fany s ním, že jí ukáže co si má přát. Prý jestli už viděla mojí "vyměňovací" kabelku. (zn. Tagger)

A bylo vymalováno. Fanča měla okamžitě jasno a ne a ne to dostat z hlavy...
Takže tady je.


MUSELA tam být motýlková princezna, nakonec prošel i můj motýl.
Taška se mi líbí moc a Fanynka je taky moc spokojená. Ve školce, prý jistě budou klást maminky dotazy, kde že se to dá koupit.

A Martina měla svátek, takže ještě pár párů náušnic.


Mějte se krásně

Věrka

4 komentáře:

  1. Kabelka je moc krasna...tie motyliky su tam uzasne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, díky. Motýlkovou látku jsem objevila čistě náhodou, původně jsem myslela, že je budu "kreslit".
      měj se krásně V.

      Vymazat