čtvrtek 19. září 2013

Dárek - black&white

Jak už jistě všichni víte, udělala jsem s Helenkou malý výměnný obchod.
psaníčko pro její Terezku a na oplátku ona pro mě BW proužky pod hrníčky.


Soupravu už mám doma, dokonce i na stole, ale nějak se mi zadrhlo to focení. A pak kluci stihli u jídla taky vykonat své a vše náležitě pokřtít.



Helenka si s tím opravdu pohrála a já mám něco naprosto úžasného co si NIKDE nekoupím.
Moc se mi ta souprava líbí a po obědová kávička na takovém prostírání chutná ještě o poznání líp.


Helenko ještě jednou ti moc děkuji. Jsi skvělá.

Mějte se všichni krásně ... tady už vykukuje sluníčko... tak uvidíme...

Věrka





6 komentářů:

  1. Krásná výměna!!!Jste holky šikulky! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
  2. Věru, super ... i černo bílá variace umí být krásná.
    Hezký večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko,
    hodně jsem o této soupravě slyšela a musím uznat, že jste holky udělaly pěkný obchod !

    OdpovědětVymazat