čtvrtek 30. července 2015

Praha

Včerejší návštěva Prahy


Nejdřív do Valdštejnské jízdárny na výstavu Večerníček slaví 50 a pak pěkně pokračování přes Valdštejnskou zahradu, Malostranské náměstí až na Újezd. 



Fronta čekajících lidí, která se táhla k lanovce, byla příšerná. Původní plán tedy padl a nahoru jsme to pěkně vyšlápli po svých.




Zrcadlové bludiště


Petřínská rozhledna



Lanovkou jsme nakonec jeli dolů. :-)
Počasí nám vyšlo skvěle a výstavu si určitě nenechte ujít, spokojené budou nejen vaše děti ...

Mějte hezký čtvrtek

Věrka



5 komentářů:

  1. Věru,
    výstavu jsme také absolvovali, viz. příspěvek na blogu a moc se nám tam všem líbilo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, díky - výstavu jsem u tebe viděla. Jen to počasí jste asi měli o trochu víc slunečné. A jinak máš pravdu - i mě a mamce se tam líbilo.
      V.

      Vymazat
  2. Věru, vidím, že si prázdniny parádně užíváte!
    Měj hezký večer a jen tak dál...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, užíváme co to jde... Navíc i pro mě asi nadlouho poslední prázdniny :-)
      V.

      Vymazat
  3. Věruško, už jsem k tobě dlouho nenakukovala .... a vidím o co všechno jsem přišla ..... vidím, že se o prázdninách nenudíš a "výletuješ" !!!! Krásný zbytek prázdnin ..... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat